سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر | جنگ ۶ امتیازی در جزیره

  • کد خبر: ۲۱۶۲۰۹
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
تاریخ و ساعت بازی لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر | جنگ ۶ امتیازی در جزیره
تیم‌های فوتبال لیورپول و منچسترسیتی مهم‌ترین مسابقه این هفته لیگ برتر انگلیس را برگزار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال لیورپول و منچسترسیتی از ساعت ۱۹:۱۵ فردا (یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس مقابل هم قرار می‌گیرند.

این دو تیم که رده‌های اول و دوم جدول لیگ را به خودشان اختصاص داده‌اند در شرایطی در استادیوم آنفیلد به مصاف هم می‌روند که توپچی‌های آرسنال را پشت سر خودشان حس می‌کنند. شرایط بالانشینان پریمیر لیگ امسال بسیار جذاب شده است. در حال حاضر لیورپول با ۶۳ امتیاز در صدر قرار دارد و منچسترسیتی با ۶۲ امتیاز در تعقیب این تیم است. پشت سر این دو تیم هم آرسنال با ۶۱ امتیاز روی سکوی سوم ایستاده و منتظر کوچک‌ترین لغزشی از سوی این دو تیم است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند برنده این بازی، قهرمان این فصل جزیره خواهد بود و به همین خاطر باتوجه به میزبانی لیورپول به نظر می‌رسد گواردیولا کار سختی مقابل قرمز‌های آنفیلد خواهد داشت.

این دو تیم در رقابت‌های مختلف تا به حال ۱۳۹ مرتبه مقابل هم قرار گرفته اند که ۶۷ برد سهم لیورپول و ۳۳ برد هم به نام سیتیزن‌ها ثبت شده است. ۳۹ مسابقه دو تیم هم بدون آنکه برنده‌ای داشته باشد به پایان رسیده است.

همچنین قرمز‌های لیورپول در این مسابقات رودررو ۲۵۲ مرتبه دروازه حریف را باز کرده‌اند که میانگین ۱.۸ گل به ازای هر مسابقه را ثبت کرده‌اند و در سوی مقابل هم سیتیزن‌ها ۱۷۴ مرتبه موفق به فتح دروازه لیورپول شده که میانگین ۱.۲ گل را به نام خودشان زده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->